Συχνές Ερωτήσεις
Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μου αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας στον ιστότοπο, μπορείτε να τον ανακτήσετε πολύ εύκολα πηγαίνοντας στη σελίδα Ο Λογαριασμός μου. Στη συνέχεια, πατώντας πάνω στο κουμπί του login, θα πρέπει απλά να συμπληρώσετε το email σας και μετά να πατήσετε ότι ξεχάσατε τον κωδικό σας. Σύντομα θα λάβετε ένα email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.
Με τι μέθοδο πληρωμής μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για όλους τους τρόπους πληρωμής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εδώ.
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας μου;
Για την πορεία της παραγγελίας σας ενημερώνεστε από εμάς μέσω email. Αρχικά, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα σας ενημερώνει για την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο σύστημά μας. Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας και είναι έτοιμη για αποστολή, θα λάβετε ένα δεύτερο email που θα περιλαμβάνει και το μοναδικό αριθμό αποστολής της εταιρίας courier (tracking number) που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας και με τον αριθμό αποστολής που θα σας δοθεί, στη σελίδα της εταιρίας courier.
Τι θα συμβεί αν απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας μου;
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται σε συνεργασία με τη Γενική Ταχυδρομική. Σε περίπτωση που απουσιάζετε, η συνεργαζόμενη εταιρεία courier θα κάνει ακόμα μία προσπάθεια παράδοσης μέσα στις επόμενες μέρες. Αν παρόλα αυτά πάλι δεν καταφέρει να παραδοθεί η παραγγελία στα χέρια σας τότε αυτή επιστρέφει πίσω στην εταιρία.
Αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προιόν τι πρέπει να κάνω;
Αν θεωρείτε ότι το προιόν που παραλάβατε έχει κάποιο ελάττωμα, τότε μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο +30 2102790386, να στείλετε ένα email στο info@urbanity.gr, ή να αφήσετε ένα μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας. Στη συνέχεια, εμείς από τη μεριά μας θα ενημερώσουμε τη συνεργαζόμενη εταιρία courier για να το παραλάβει από το χώρο σας.
Τι θα πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν έχω παραγγείλει;
Σε περίπτωση που παραλάβετε κατά λάθος κάποιο προϊόν που δεν είχατε παραγγείλει, μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο +30 2102790386, να στείλετε ένα email στο info@urbanity.gr, ή να αφήσετε ένα μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας.
